מחזיקי משכנתא במזרחי לא ישלמו ריבית על המינוס עד גובה ההחזר החודשי

עפר גדנקן No Comments on מחזיקי משכנתא במזרחי לא ישלמו ריבית על המינוס עד גובה ההחזר החודשי

ההטבה הייחודית והמשתלמת רלבנטית גם ללקוחות שיש להם כבר היום משכנתה וחשבון עו"ש במזרחי-טפחות וגם ללקוחות משכנתה שיפתחו חשבון עו"ש בבנק; הפטור מהריבית על המינוס יהיה עד גובה ההחזר החודשי של המשכנתה או עד לסכום של 6,000 ₪ – הנמוך מביניהם; לקוחות קיימים וחדשים שיצטרפו להטבה ייהנו ממנה לתקופה של שנה

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השינוי המהיר בסביבת הריבית במשק – על רקע הזינוק באינפלציה, יצר מציאות מאתגרת למשקי בית רבים שיש להם משכנתה, והם נאלצים להתמודד מדי חודש עם החזרים חודשיים גבוהים יותר.

מזרחי-טפחות – הבנק המוביל והגדול בישראל בתחום המשכנתאות, יוצא במהלך חסר תקדים, אשר יקל משמעותית על לקוחות המשכנתה, שיש להם גם חשבון עו"ש בבנק.

הלקוחות שייהנו מההטבה הייחודית והמשתלמת של מזרחי-טפחות, יהיו פטורים מתשלום ריבית על המינוס בחשבון העו"ש שלהם, עד לגובה ההחזר החודשי של המשכנתה או עד לסכום של 6,000 ₪ – הנמוך מביניהם.

המהלך החדשני של הבנק רלבנטי למעשה לכל לקוחות המשכנתה של מזרחי-טפחות: אלה שכבר היום יש להם חשבון עו"ש בבנק, ואלה שלצד המשכנתה יפתחו גם חשבון עו"ש במזרחי-טפחות, שממנו ישולמו ההחזרים החודשים של ההלוואה.

ההטבה הייחודית של מזרחי-טפחות תינתן לתקופה של שנה ותוענק לכל הלקוחות הרלבנטיים, שיבקשו ליהנות ממנה. ההצטרפות להטבה תהיה אפשרית, החל מה-1 באפריל 2023, באמצעות כניסה לאתר הבנק ומילוי הפרטים באזור רישום ייעודי לנושא.

עם השקת ההטבה יוצאת הדופן, מסר מנכ"ל הבנק, משה לארי: "כבנק הגדול והמוביל בישראל בתחום המשכנתאות ולנוכח סביבת הריבית המאתגרת, מחובתנו לייצר בתקופה זו פתרונות אמיתיים, אשר יסייעו ללקוחותינו להתמודד עם השלכות יוקר המחיה. ההטבה החדשה, שממנה ייהנו לקוחות בעלי משכנתה וחשבון עו"ש אצלנו, מצטרפת לשורה של צעדים שאנחנו עושים באופן יזום, כדי לאפשר ללקוחותינו להתמודד באופן מיטבי עם אתגרי התקופה והגידול בהוצאותיהם החודשיות".



0 תגובות